Saturday 8 September 2012

kepada yang FRUST

FRUST?? macam korang tak pernah rasa! jangan nak tipu la..
Try p kt cinema cakap nk tiket cerita 29 Februari 3 ea kak,,,lepas tu akak kaunter tu cakap..
kita tak bukak la cerita tu sebab kalau ada pon awak ber3 ni je yang nk tengok!!

DANGGGGG! FRUST TAK??
FRUST KAN!!...
 a bit kecewa dengan semangat nak tengok tetibe,,,aiseyman! xpela..anggap je cinema tu kuno!

Frust tu perasaan kecewa,,selalu di kaitkan dengan frust tertongeng,,KENAPA tak ada FRUST MENIARAP EK....?? kalau meniarap ni rasanya sopan lagi la dari tertongeng tu.. =,='

Frust tu juga dah macam sinonim dengan percintaan...KENAPA?
Time aku frust dulu tak ada la pulak sampai tertongeng terkentut ni...
cumanya......

Aku nak kena langgar dengan trailer sebab budget bawa kereta laju-laju..semua kereta pakat hon aku dah...
dan lagi satu,sebulan diganggu makhluk-makhluk halusssss~NAMPAK TAK BILA ROHANI KITA LONGGAR,TAK TERISI DENGAN APA-APA,,TAMBAH KEIMANAN YANG KURANG  MANTAP...macam-macam boleh terjadi..Jahilnya aku~ itu kisah sedih episod hitam dalam diri aku.Rasanya tak perlu cerita,ke nak tahu?? ahahha...

DI SINI INGIN KU JELASKAN KEPADA CIK-CIK ADIK SEKALIAN YANG KONONYA FRUST TAHAP DEWA!!...

tak payah sampai nak bawa diri sendiri pon tak larat...(ok,aku la tu)
tak payah sampai nak makan pon tak lalu...................(ok,aku lagi)
tak payah berendam air mata sampai 3 purnama.........( aku lagi)

JANGAN JADI MACAM TU SEKALI!!..DIA TAK SAYANG KITA,DIA RUGI,TAPI KITA KENA INGAT,masih ramai di sekeliling kita yang sayangkan kita..IBU BAPA,BFF dan yang penting ALLAH..dia tak pernah hilang walau sesaat dengan kita.(bukan nak budget baik tapi aku dah alami)...

YANG BERLALU TAK KAN MUNGKIN BERULANG TAPI BOLEH DIJADIKAN PENGAJARAN DAN TELADAN...WAKE UP!! korang boleh buat apa yang selama ini korang nak buat tapi tak tercapai,semuanya untuk melupakan kesedihan dan sambil-sambil tu banyak-banyak kanlah membaca tak kisah apa bahan bacaan pun,baik agama,kesihatan dan banyak lagi dan kepada yang gatal sangat konon tak boleh hidup sorang-sorang SILA AMALKAN BACA DOA NI yee murid-murid sekalian :

                                                                     
                                                                          dan ini juga


kalau boleh print out tampal kat dinding,jadikan wallpaper desktop pon boleh...ahahaha,sebab aku pon buat macam tu jugak(tu pon tak hafal-hafal lagi)!!...terlalu kecewa sehingga aku nak sangat tengok berkesan ke doa ni..NAH!! SEKARANG ALLAH DAH BAGI LEBIH DARI APA YANG AKU NAK..Allah bagi cash wei la ni..nak tak nak je..so yang tak ada bf kononya sedih jugak tu,,boleh amalkan.Jangan cakap tak ada sapa nak kat aku ni..(cakaplah ulang-ulang,,doa doe tu!!..tak da sungguh kang)


ingat hidup ni bukan cerita kita dan dia je,,,tapi kita masih ada DIA yang sentiasa dengan kita.. ;)


2 comments:

  1. gud job! aku penah merasainya..but now im happy, frust tu Allah ganti dgn yg baru =)

    ReplyDelete
  2. kan!!...aku pon merasainye adoi....Penganti adalah lebih baik kn! =)

    ReplyDelete