Wednesday 12 September 2012

KAD SIAPA TU!!

hello...kad saya awak dh pos ke belum ek? masih belum terima la...

dah2..kitorg pos pakai nation wide
 sis..

ok2..i ll check it again nanti..thanx ya...

laju je la kaki ni berjalan kat tempat ambil barang-barang posto tu kn.....

makcik nama saya ada x?? haahhh!! tu pon kotak tu...

ape dia ni bsr kemain! tak celuih lalu kot ni...sat-sat makcik buka tingkap sat..Nah!..ape dia ni??

erm...erm...heee...kad.

Kad ape dia? kad kahwin ka?

a ah..

lorh nak menikah dah ka??Selamat pengantin baru naaa..

ahahaha..belum lagi cik..Ni pos dulu..jauh kan tak kan nak berulang ke JOhor selalu.trima kasih mak cik naa... 

ok,intro bukan main panjang kan..pada hal nak cerita pasal kad je.Pasal kad kahwin pon dah siap kene bebel berleter 24 jam.Sambung berleter lagi kat telefon oleh mem besar kt Johor.. =,='

ok may be salah aku juga la rakus sangat nak kad yang macam-macam..tapi semua duit kad tu duit i u ollss..tang tu je la boleh bangga.tang len loan duit pa ma.Gatal lagi nak kawen kan dah kene loan.

dalam bulan 4 cm tu kot,p lepak kt Bukit Kayu Hitam..nampak la benda yang jadi idaman sangat bila kahwin.Tapi dia jual bekas je.So rakus sangat nah ambil dulu 50 bekas.lepastu blah.Nampak tak,angan-angan dan jadi kenyataan! ;p

industri benda-benda kahwin ni dari ke kad sampai ke benda-benda gubahan sangat-sangat la berkembang pesatnya,sampaikan shopping barang kahwin pon timbul angan-angan nak buka kedai untuk hantaran kahwin.(harap jadi kenyataan!) Kad kahwin siap ada promo,dan promo tu dia buka bukan main awal.5,6 bulan sebelum dah kena booked untuk dapatkan promo price tu.Nampak tak permainan company-company tu.Order untuk yang kahwin tahun 2013 pun dah siap buka bulan 5 2012 lagi u ollss..Awal sangat kan! tapikan,,kad-kad yang di promokan tu harus la cantik dan mengikut citarasa malah sesuai dengan price dia walaupun pricey sikit..(nak keluarkan duit bayar baru kau rasa nak menyesal!) padahal orang dapat kad lepastu buang je kan.Siap la korang yang dapat kad aku lepastu buang!! aku jumpa aku gigit sorang-sorang.Frame ok kad kahwin aku tu gantung kat dinding rumah korang.(ada yang nak buat cm tu??) Semua kad aku online je.Jauh kot nak ke sana sini.Bukan ada kereta,tiket bas pon mahal kot tambah busy nak buat thesis la,praktikum la.Kad-kad sini cantik juga dan adalah kad yang aku tempah kat sini tapi belum sampai.coming soon katanya.diorang pon friendly juga.kad yang aku tempah tu pon antara yang angan-angan dah jadi kenyataan! 

Banyak noo kad kau kan?? Yelah mana tak banyak yang mula-mula tu beli bekas je. Tu pon 50 je kot! Lepas tu godeh-godeh online nampak ada yang cantik lagi.so tambah la lagi beberapa ratus.HABIS TAK KAN NAK NAIK MOTOR P RUMAH KE RUMAH MACAM DULU-DULU TU KAN.KALAU KAWAN KAU DUDUK KAT OVERSEA?? jenuh tempah flight semata-mata nak jemput dengan cara cakap =,='


so mana kadnya??....................................................................................................



                                                      COMING SOON
                                                       (sakit hati tak? ;p )
           

No comments:

Post a Comment